Esileht > Üritused, teadvuseteadus > Teadvuseteaduse suvekool Kanadas: videod

Teadvuseteaduse suvekool Kanadas: videod

Terve eelmine nädal sai viibitud Brightonis ja jälgitud seda, kuidas teadvuseteadus edasi liigub. Üks märk sellest, et teadvuseteadus on saanud populaarseks, on see, et ma oleksin samal ajal võinud olla ka ühel teisel üritusel, Kanadas, kus toimus Turingi Teadvuseteaduse suvekool. Esinejate nimekiri oli isegi ägedam kui Brightonis toimunud üritusel.

Tänasel päeval on aga tore see, et isegi kui ma Kanadas olla ei saanud, on mul võimalus kõiki neid loenguid internetist vabalt vaadata. Näiteks miks mitte vaadata mu “suure bossi” Wolf Singeri loengut, kes isegi näitab slaidi minu tööst.

Veelgi kenam, suvekool on oma ürituse tarbeks kokku pannud ka blogi, kus saab erinevaid loenguid kommenteerida ja erinevate inimeste mõtteid lugeda. Jällegi, võib näiteks vaadata W. Singeri loengu põhjal tekkinud diskussiooni.

Ma pole ise ka veel kõiki videosid läbi vaadata jõudnud, nii et kui keegi midagi ägedat avastab, palun andke teistelegi selle postituse kommentaariumis teada.

  1. Kommentaare veel pole.
  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

