Esileht > erilised teadvusseisundid, uni ja unenäod > Ma tean, mida Sa unes näed vol 4

Ma tean, mida Sa unes näed vol 4

Madis märkas juba ammu, kui viitsis mu üleskutset järgida, kuid nüüd on ka rahvusvaheline ja kodumaine teadusajakirjandus järele jõunud ja kajastavad Neuroteaduse aastakonverentsil esitatud tulemust, mille kohaselt on Kamitani laboris saadud esimesi positiivseid tulemusi inimeste unenägude ajust väljalugemise kohta.

Ei saa öelda, et meid see tulemus üllatanud oleks. Juba kolm ja pool aastat tagasi avasime oma seeria positustest “ma tean, mida Sa unes näed” (1, 2, 3 ja ka postitus “ma tean, mis Sa unes teed“). Sellegi poolest on lugu muidugi üsna hämmastav. Igal juhul ootame aga selle tulemuse artikliversiooni, sest poster on vaid peibutav eelroog, mida korraliku teadustulemuse pähe võtta ei tohiks (kuna tulemused pole veel läbinud kolleegide kadalippu).

  1. jaanaru
    aprill 4, 2013, 6:02 p.l.

    ja umbes 38 sekundit tagasi ilmus ajakirja Science kodulehele vastava artikli esmane online-versioon: http://www.sciencemag.org/content/early/2013/04/03/science.1234330

    palju õnne kõigile ulmefännidele!

  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

