Esileht > inimlikud postitused, teadvuseteadus > Talis Bachmann teadvuseteaduse tüüris

Talis Bachmann teadvuseteaduse tüüris

2004. aasta lõpus sukeldusin ma teadvuseteadusesse ja pole siiani tagasi pinnale tõustnud. Kui ma 2005. aasta suvel nautisin Christof Kochi bestsellerist teadvuseteost Quest for Consciousness, olin ma hämmeldunud, kui avastasin sealt pika lõigu kellegi Talis Bachmanni teadustööst. Ma olin ju isegi lugenud Talis Bachmanni raamatut “Psühholoogia alused”, aga ma polnud selle hetkeni aru saanud, et tegu on rahvusvaheliselt tunnustatud teadvuseuurijaga. Mõistsin, kui tobe see on – mind huvitab teadvuseteadus, kuid ma läksin õppima Berliini, samas kui inimene, kellelt võiks saada juhendeid ja juhendamist teadvuseuuringute vallas, on mu enda kodumaal. Mul polnudki muud võimalust, kui Talis Bachmannile kirjutada. Toredal kombel algas sellest kirjast koostöö, mis kestab tänaseni.

Selle heietuse valguses ongi mul väga hea meel, et Talis Bachmannile pakuti hiljuti teadvuseteaduse juhtajakirja Consciousness and Cognition kaastoimetaja kohta. See on väga auväärt positsioon, mis võimaldab pisut ka ohjata ja suunata kogu teadvuseteadust. Kaastoimetaja positsioon on tunnustus Talise tööle, toob rõõmu kogu tema laborile, kuid võiks ju hetkeks südame helisema panna meil kõigil. Tõstame klaasid ja soovime Talisele palju jaksu ja tohutul hulgal tohutult toredaid tohutut toimetamist vajavaid käsikirju!

  1. märts 19, 2014, 1:45 p.l.

    Väga huvitav blogi🙂

  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

